Vodenje poslovne trasformacije – Od gosenice do metulja

Posted: 10.6.2008 in Inovativni poslovni modeli
Oznake: ,

Zakaj se podjetja odločajo za poslovno transfirmacijo? Zaradi tega, ker se vse okoli nas spreminja, kot še nikoli. To pomeni, da morajo vodstva podjetij vgraditi fleksibilnost v poslovne procese in postopke, v ponudbo izdelkov ter storitev. Pravočasno morajo v podjetjih najti cenejše dobavitelje, dovolj hitro morajo znižati cene, vstopiti na nove trge, zagotoviti je potrebo stroškovno primernost, kakovost, okoljsko skladnost. Cilj poslovne trasformacije vodstev podjetij je iz poslovne gosenice, ki se komaj premika, ustvariti poslovnega metulja, ki lahkotno leti. Tako pisanega, da ga bodo vsi opazili in da bo sposoben neovirano leteti med poslovnimi cvetovi, z njimi deliti sadove dela. Tako hitrega, da ga ne ogrozi nobena nevarnost.

Če pustimo leporečje ob strani si lahko postavimo vprašanje:” Kako to narediti v podjetju?”

Poslovna transformacija je potovanje, ki nima konca. Nejc Zaplotnik je v svoji knjigi zapisal, da je pomembna pot! Na takšni poti se lahko zaradi številnih okoliščin počutiš ujetega v brezizhodnost, neučinkovitega ali zmedenega. Mi lahko pomagamo, zato se pogovorite z nami.

Advertisements

Oddajte komentar

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s