Skype-orodje za učenje angleščine

Posted: 7.6.2009 in Nove ideje, Prihodnost

Tečaj angleščine - John in jaz
Komunikacijski program Skype sem pričel uporabljati pred nekaj leti. Prednosti telefoniranja s pomočjo tega orodja sem pričel razširjati pri svojih partnerjih. Pred slabima dvema letoma pa sem organiziral dva predavanja na temo Skype v vsakdanjem življenju. Vzporedno z uporabo Skypa pa sem začutil potrebo po obnovitvi znanja angleščine. O moji potrebi po intenzivnem tečaju sem tako govoril in govori.
Tako sem pred tedni pričel slediti Seth Godinu na Twitter-ju. Prišel sem do zanimivega prispevka na njegovem blogu z naslovom Can you change everything? Zapis me je navdihnil z odločnostjo, da spremenim nekaj v svojem življenju in zato tudi nekaj naredim. Ena malenkost od nekaj v mojem življenju je tudi učenje angleščine. Tako mi je žena Mateja predlagala profesorja Johna Slatterya iz Santa Feja (ZDA, New Mexico). Ogromno razdaljo med Santa Fejem in Slovensko Bistrico sva premostila s Skype video telefonijo. Sedaj imam pet krat na teden po dve uri angleščine. Uporaba Skypa je bil moj predlog. Tako sva se oba prvič srečala z uporabo te tehnologije pri učenju. John kot profesor in jaz kot učenec.

Komentarji
  1. Aleš pravi:

    Car Dani! Pa to ni res, da imaš učitelja angleščine v ZDA!

    • Dani pravi:

      Učenje angleščina mi je postalo zabava. Od 25.5 do danes sem imel 12 krat angleščino. Brez čakanja, voženj in iskanj parkirišča. Zelo eko… 😉

  2. Danilo pravi:

    Odlično. Kdaj začneš ti poučevati (angleščino) ali pa organizirati Skype tečaje angleščine?

  3. Dani pravi:

    Jaz zagotovo ne bom poučeval angleščine. Sem pa razmišljajo o ponudbi tečajev z uporabo Skypa in to tudi govoril z Johnom.

Oddajte komentar

