Pred tremi tedni je pogovor nanesel, da sem se pogovarjal o problemu turizma na lokalni rani. Razgovor me je vzpodbudil, da sem pričel opazovati lokalno skupnost, o kateri smo se pogovarjali. Opazoval sem tako, kot opazujem cilj potovanja na katerega potujem. Pogledal sem področje na GoogleMaps. Našel sem nekaj lepih fotografij, dve trgovine in 2 podjetja. Skozi to oroje sem prišel tudi do skopih zapisov na Wikipediji. Nato sem iskal video zapise o teh krajih. Tudi to je povsem nepomembno. Zaman sem iskal dobre gostilne, restavracije in bivalne namestitve na Dopplr. Na tem iskalniku tudi ni bilo znamenitosti in točk, ki si jih je vredno ogledati. S tem orodjem tudi ni bilo opaziti, da bi kdo potoval po teh krajih. Prireditve pa globalno ne obstajajo.
Na posameznih internetnih straneh sem našel vse te informacije, ki pa so bile večinoma v slovenščini in imajo za tarčo le slovenske obiskovalce. Informacije so zelo nepovezane in jih je na globalnih najbolj obiskanih orodjih težko najti.
Jaz bi se v teh krajih ustavil za trenutek ali pa se sploh ne bi ustavil, saj ponudbe skoraj ni na spletu. Ne najdejo pa se tudi ocene za redke ponudbe, ki obstaja na spletu.
Če se hoče lokalna skupnost ukvarjati s turizmom, se mora slogan Misli lokalno, delaj lokalno spremeniti v Misli globalno, delaj lokalno. Zato morajo vsi zainteresirani ponovno premisliti vsak svoj poslovni model. Pred sabo imajo globalno tržišče, ki šteje nekaj sto milijonov potencialnih strank. Nov inovativni poslovni model jih mora pripeljati do teh strank.

Oddajte komentar

