K pričetku uporabe socialnih orodij, me je vodila radovednost. Tako sem pričel pisati blog, objavljati fotografije, videofilme, miselne vzorce in pisati kratka sporočila na Twitter-ju. Počasi sem pričel opažati, da moji prispevki zanimajo ljudi. Pričel sem pogosteje objavljati in se sklicevati na vire s povezavami. To me pričelo voditi v skupine. Ko sem jih spoznal, sem pričel sam ustanavljati skupine. Spoznal sem, da moram delati globalno. Zelo malo ali nič ne planiram. Vse je intuicija in to me vznemirja. Delam in se učim. Še zmeraj sem radoveden. To bom tudi ostal. Poskušam povezovati različna socialna orodja in različne poslovne model. Moje delovanje prinaša rezultate. Neskončno se zabavam. Skozi vrednoto odprtosti prihajam do vedno več strank, ki jim svetujem. Povezan s svetom, pa dobivam najaktualnejše znanje, ki me zanima in ga potrebujem online.
Svojo izkušnjo o uporabi Twitterja in socialnih orodij sem predstavil na petkovem seminarju v Slovenski Bistrici.

Seminar

Komentarji
  1. Aleš pravi:

    Dani, odlično. “Delam in se učim. Še vedno sem radoveden.” Kaj pa misliš, da se pri naših letih to ne spodobi več? Mislim učiti se in biti radoveden 🙂

    Imam enake izkušnje kot ti. Tale orodja so resnično priložnost za podjetja. Še posebej za mala in srednje velika, ki imajo “low marketing budget”.

    Kdo ti riše te luštne slikce v presentaciji?

  2. Dani pravi:

    Velikanska količina novosti pri meni zmanjša pozornost in nivo radovednosti.
    Rišem sam, saj risanje vzpodbuja mojo kreativnost in me radosti! 🙂

Oddajte komentar

