Ko se je Blake Mycoski srečal z revnimi otroci v Argentini, ni želel začeti le dobrodelno deliti čevlje otrokom, ki so jih potrebovali. Zagotoviti je želel trajnostno zagotavljati pomoč, ne da bi prosil za donacije. Tako je Mycoski začel z neprofitno družbo TOMS Shoes, ki daje en par čevljev za otroka, ki jih potrebuje, za vsak par, ki ga prodajo. Mycoski lahko navdihuje vso globalno družbo z inovativnim razmišlanjem, izjemnim kreativnim oblikovanjem poslovnega modela, sodelovanjem in preprostimi rešitvami. Izjemni reklamni filmi TOMS čevljev, mi vedno znova vzbudijo čustva sočutja do pomoči potrebnih.V pripetem filmu si lahko ogledate predavanje Blaka Mycoski-ja.

Vodpod videos no longer available.

more about "TOMS čevlji", posted with vodpod

Advertisements
Komentarji
  1. Danilo pravi:

    Odlično. Podjetje kot zagotavljanje trajnosti dobrodelnosti. Ta zadeva mi predstavlja izjemen navdih.

    • Dani pravi:

      Toms shoes poslovni model je tipičen primer modela, ki gleda preko dobička. Vrednost, ki jo ustvarjajo, je mnogo večja od dobička, ki bi ga lahko ustvarili.

Oddajte komentar

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s