Design + Business – A Real Life Partnership by Alan Smith – Ignite London

Posted: 17.12.2009 in Oblikovanje inovativnih poslovnih modelov, oblikovanje poslovnih modelov, Prihodnost, Uncategorized
Oznake: , ,

Oblikovalec knjige Business Model Generation Alan Smith je predstavil kratko zgodbo o oblikovanju in njegovem prispevku k temu izjemnemu projektu. Prav ponosem sem, da sem tudi jaz sodeloval pri nastajanju knjige in da je v svojem predavanju uporabil mojo fotografijo. S tem sem prispeval delček pri ustvarjanju univerzalnega kolektivnega uma. Ponatis knjige bo dosegljiv na Amazon.com do konca leta, kjer si pa že lahko preberete povzetke.

Vodpod videos no longer available.

more about “Design + Business – A Real Life Partn…“, posted with vodpod

Reblog this post [with Zemanta]
Oddajte komentar

