V preteklem letu sem naletel na zanimiv članek Can you change everything? , ki je objavljen na blogu Setha Godina. Ta zamah kril iz zahodne obale ZDA je zvalovil do mene in povzročil, da sem se pričel učiti angleščino preko Skype-a z učiteljem Johnom Slatteryem in začel s številnimi spremembami v mojem vsakdanjem življenju. Pričel sem delati tisto, kar rad počnem in intenzivno sem se pričel povezovati z osebami, ki imajo podobni nazor kot jaz. Nenadoma je moje življenje postalo polno nepozabnih doživetij in novih izkušenj. Najbolj pa me je navdušila globalna skupnost, ki proizvaja globalno kolektivno znanje. Postal sem del velikih omrežj povezav, kotaktov, pretokov znanja in izkušenj. Udeležil sem se nepozabnega Business Model Knowledge Fair v Amsterdamu. Sodeloval sem v Business Model Hub pri soustvarjanju knjige Business Model GenerationKV2010. Na temo poslovnih modelov in socialnih medijev sem organiziral ter vodil nekaj predavanj in delavnico. Odziv je bil zelo ohrabrujoč. Nisem si zapisal nobenih velikih ciljev. V leto katerega prag smo prestopili, si tudi ne nameravam zapisovati ciljev. Mislim, da sem na pravi poti, zato se bom prepustil valovom, ki se širijo iz globalnega oceana znanja. Izkušnja, ki jo pri tem doživljam, je podobna vznemirjenju pri tem, ko sem se prvič srečal z monsumskim Katmandujem avgusta 1984. Misterioznost poslovnih modelov, povezanost kombiniranja poslovnih modelov in vrednostne mreže so teme, ki jih proučujem na primerih in bodo zaznamovale moje leto 2010.

Oddajte komentar

