Olimpijske igre v Vancouver-ju v Kanadi so se končale. Mene so najbolj razveselili rezultati dveh srčnih Slovenk Petre Majdič in Tine Maze. Prva je pritekla do bronaste kolajne s poškodovanimi rebri. Tina Maze pa je uspela osvojiti dve srebrni kolajni. Vse tri medalje so zame vredne zlatega sijaja. O poslovnih modelih Petre Majdič, sem pisal v svojih predhodnih prispevku . V tem prispevku se bom osredotočil na nosilko dveh olimpijskih medalj.
Občudujem odločitev Tine Maze, ki se je odločila za korenite spremembe v svoji karieri, ko se je podala na samostojno pot skupaj s trenerjem Andreem Massijem. Menim, da sta zelo strokovno pristopila k treningu, tekmam in tempiranju forme. Tinina motivacija se je odrazila v rezultatih. Pristop je bil povsem drugačen kot v predhodnih letih, saj je skozi sezono dosegala vedno boljše rezultate. Ti pa so bili bistveno boljši od rezultatov ostalih tekmovalk slovenske ženske smučarske reprezentance. Tina je ravno na olimpijadi dosegla vrhunske rezultate. Če povzamem članek Trženjske priložnosti ob nastopih naših športnikov v Financah, bi morala biti tržno najbolj zanimiva po osvojitvi dveh kolajn, tako za njene sponzorje, kot za sponzorje Smučarska zveza Slovenije (SZS). SZS je imela in ima priložnost pomagati ekipi Tine Maze, da unovči dobre rezultate in dve srebrni medalji. Obstaja možnost, da se ustvari nov poslovni model, ki bi koristil vsem, SZS, ekipi Tine Maze in sponzorjem. Vendar pod preprostim pogojem: radikalno se mora spremeniti delovanje SZS oz. spremeniti se mora njihov poslovni model. Če bi odgovorni za trženje na SZS proučili scenarije poslovnih modelov, ki jih prinašajo osvojene medalje Tine Maze, bi jo nosili po rokah. Samo na Facebook-u ima več kot 19.000 oboževalcev . Medtem, ko jih imajo: Andrej Jerman 780, Andrej Šporn 85 in Maruša Ferk 325 oboževalcev. Za nov poslovni model pa je potrebna kolaboracija, ki bi jo glede na dane okoliščine morali pokazati predvsem tisti na SZS, saj so za to plačani. Njihova vloga bi morala biti predvsem v povezovanju in večanju koristi za vse. Bojim pa se, da na SZS gledajo na poslovni model iz drugih perspektiv.
Če bo SZS rešila nastali problem s spremembami v delovanju, sodelovanjem in kreativnim pristopom, bodo prišli do recepta za motiviranje in spodbujanje vrhunskih tekmovalcev za odlične rezultate.

Reblog this post [with Zemanta]

FB

Advertisements

Oddajte komentar

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s