V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja sem se pričel ukvarjati s tekom. Pripravljal se nisem za maratone, ampak za svoj užitek. Številni ljudje so me opazovali z nezaupljivimi pogledi. V nekaj desetletjih se je veliko spremenilo in danes je število tekačev v mojem kraju ogromno. Še posebej me razveseli obisk metnega parka, kjer triatlonka Mojca Mijovič pridno vzgaja nove tekače vseh starosti. Ob cestah pa je opaziti tudi številne tekače z obliži na rokah, kjer imajo nameščene Ipod naprave in obute športne čevlje Nike. Na Twitterju objavljajo čase in razdalje, ki so jih pretekli uporabniki naprav, ki so razvite v te namene. Zamah na Twitterju lahko vzpodbudi tudi mene, da obujem športne čevlje in se poženem proti Urhu, ki leži kakšnih petsto metrov nad mojim domom. Kombiniranje poslovnih modelov Nike in Apple je prinesel spremembe v načinu treninga. Sledenje teka omogoča kreiranje novih prog. Primerjava rezultatov je osnova za izboljševanje rezultatov. Virtualni trener nam sporoča preostanek razdalje in čas teka. Kombiniranje poslovnih modelov Nike+Apple prinaša uporabnikom možnost, da lahko živijo bolj zdravo in kreativno. Nakup športnih čevljev in Ipod pa ne pomeni, da bomo zato tudi tekli.

Vodpod videos no longer available.

more about “YouTube – Nike Plus“, posted with vodpod

Reblog this post [with Zemanta]
Oddajte komentar

