Pred dnevi sem obiskal trgovino švedskega proizvajalca pohištva IKEA v Gradcu.

policeKo sem se sprehajal med zastavljenimi eksponati, ki so med seboj skrbno kombinirani, me je prešinila misel na poslovne modele in vzorce modelov, ki so predstavljeni v knjigi Alexandra Osterwalderja Business Model Generation. stoli

Kaj ima pohištvo IKEA skupnega s poslovnimi modeli?soba

Vzorce poslovnih modelov in posamezne elemente, ki sestavljajo te poslovne modele smatram za module, ki omogočajo kombiniranje poslovnih modelov. Moduli za kombiniranje sestavljajo tudi posamezne serije pohištva, ki omogočajo kombiniranje pohištva po želji stranke.  Najpomembneje pri obeh primerih se mi zdi kreativnost, ki jo vzpodbuja  kombiniranje. Tako si lahko vsak oblikuje kreacijo po svojih potrebah, ki jo lahko dopolnjuje in spreminja glede na trenutne situacije, ki nastajajo. S procesom kombiniranja modulov pohištva, kombiniranja poslovnih modelov in elementov poslovnih modelov dodajamo vrednost, ki je povezana z ustvarjalci.

Enhanced by Zemanta
Advertisements

Oddajte komentar

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s