Osebni poslovni model – čistilec stranišč

Posted: 26.4.2012 in Nove ideje
Oznake: , , , , ,

Pred dvema dnevoma sem se peljal iz Ljubljane. Ustavil sem se na bencinskem servisu Lukovica, da opravim malo potrebo. Z neba so naletavale mrzle dežne kaplje. Pred vhodom v stranišče je na dežju sedel moški in me lepo pozdravil. Ko sem končal in si opral roke sem znova stopil skozi vrata, ker je deževalo sem bežno pogledal na majhno poličko, kjer je bil krožnik s s kovanci.  Moški, ki je sedel na stolu ob vhodu, se je prijazno poslovil. Mislim, da je bil čistilec tega stranišča, saj je imel na polici pod krožnikom za denar različna čistila.

Čistilec tega stranišča je verjetno plačan s strani Petrola, ki ima ta bencinski servis. Ustvaril si je dodaten denarni tok od zadovoljnih strank, ki opravljajo veliko in malo potrebo na čistem ter urejenem stranišču. Zato so mu pripravljeni dati  nekaj centov kot izraženo nadomestilo za zadovoljstvo. Nekateri za prijazen pozdrav.

Čistilec v Lukovici je za razliko od tistih v bencinskih servisih ob avtocesti preko severne Italije zelo prijazen in ničesar ne zahteva. Sposoben pa si je ustvariti nov vir denarja, ki je plod popolnoma preproste ideje. Plača tisti, ki mu je všeč urejeno stranišče. Kdor noče pač ne plača.

Enhanced by Zemanta
Oddajte komentar

